Preguntes C4

 Link: https://drive.google.com/file/d/1WkzSQprw7qOpPAxaLSZog4TsnHSdyzgn/view?usp=sharing

I per si les mosques:

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

APARTAT CERT FALS 1. Creació d’hipervincles + Macros:

TOT FALS 2. Marcadors o marques de text:

FALS:

⌧ Els marcadors només es poden utilitzar en combinació amb un índex.

⌧ En documents col·laboratius, els marcadors ens indiquen els canvis que han estat realitzats per Altres usuaris.

⌧ Els marcadors per meten crear notes al peu i notes al final. 3. Per filtrar dades d’una combinació de correu:

CERT:

Quan filtrem podem posar condicions a tots els camps

Usarem un filtre per evitar les dades que siguin incompletes

Quan filtrem i posem diverses condicions amb l’opció O(or) és suficient complir com a mínim una de les condicions

FALS:

⌧ Quan filtrem dades, ens quedem amb la informació que necessitem per a la combinació de correu i eliminem la resta de dades. 4. Presentació de dades d’una combinació de correu:

CERT:

⌧ Podem canviar el format de la data mitjançant un modificador de camp.

⌧ Podem afegir una salutació personalitzada segons si el destinatari és femení o masculí.

FALS:

⌧ Les dades inserides provinents de fulls de càlcul o bases de dades apareixen amb el format d’origen.

⌧ Podem modificar el format de tots els camps de la combinació de correu mitjançant l’opció Formatació automàtica. 5. Tenim un document de text on hem vinculat una taula de dades d’un full de càlcul:

CERT:

⌧La gràfica s’actualitza automàticament.

⌧ Necessites tenir accessible el full de càlcul per poder modificar les dades

FALS:

⌧ La mida de l’arxiu serà més gran.

⌧ És una bona opció si volem distribuir el document de text en línia.

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

6. En un document de text on inserim una gràfica d’un full de càlcul:

CERT:

⌧ La mida de l’arxiu serà més gran.

⌧ És una bona opció si volem distribuir el document de text en línia.

FALS:

⌧ La gràfica s’actualitza automàticament.

⌧ Necessitem tenir accessible el full de càlcul per visualitzar la gràfica. 7. Respecte a les referències creuades:

CERT:

Una referencia creuada necessita tenir obligatòriament un element de destinació

Podem utilitzar les referències creuades per inserir al text el número de pàgina on es troba un apartat del document

Les referències creuades es poden utilitzar per inserir al text el número d’un capítol d’un altre document

Una referencia creuada es pot utilitzar per inserir el text el número i el títol de l’element referenciat

Per crear un hipervincle a un element dins del mateix document necessitem inserir una marca de destinació

Es necessari que els elements gràfics tinguin títol per crear la referència creuada

Les referencies creuades s’insereixen com a camps

FALSA: per aplicar una referència creuada a un element d’un altre document , s’han de combinar els documents en un document mestre 8. Sobre macros:

FALS:

⌧ Les macros que gravem en un document queden associades a aquest document i només la podem utilitzar quan l’obrim.

⌧ Podem canviar el nom de la macro des de l’opció Modifica nom.

⌧ La macro es desa a la plantilla que té activa el document.

⌧ Crearem una macro per reemplaçar de manera automàtica totes les “i” per “&” en un document. 9. Sobre plantilles:

CERT:

• Una plantilla és un tipus de document que crea una còpia de si mateix quan s’obre.

• Les plantilles ajuden a garantir el disseny homogeni dels documents corporatius .

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

10. 11. Protecció del document amb contrasenyes:

CERT:

⌧ Una bona contrasenya ha de combinar lletres, xifres i caràcters especials.

⌧ Distingeixen entre majúscules i minúscules.

⌧ Poden incloure símbols com les cometes.

FALS: Han de començar per lletres i és recomanable que continguin caràcters especials; han de tenir un mínim de 3 caràcters.

12. Protegir un document (6 afirmacions) les dos últimes FALS

CERT:

• Cal aplicar una restricció d’edició

• Cal protegir-ne seccions per evitar que es puguin manipular

• Cal protegir-ne la lectura

• Cal protegir-ne l’escriptura

FALS:

⌧ Cal desar-lo com a Només lectura.

⌧ Cal desar-lo en format PDF.

13. Personalització de marges de pàgina:

CERT:

⌧ Podem afegir marges addicionals laterals amb l’opció Marges d’enquadernació.

⌧ Podem configurar marges simètrics per a pàgines oposades als documents de doble cara.

FALS: totes les pàgines del document han de tenir els mateixos marges de pàgina; la configuració mínima dels marges és de 0.5 cm per els marges superior i inferior i 1 cm pels marges esquerra i dret. 14. Modificació i edició de llistes de pics i numeració:

CERT:

Quan inclous una llista numerada d’un text, s’aplica automàticament un sagnat tipus primera línia

Per a les llistes de pic i numeració pots utilitzar qualsevol caràcter, fins i tot imatges

Pots canviar el color, la mida dels números o caràcters del llistat independentment del text dels elements de la llista

FALS:

⌧ Quan crees un esquema, es marquen automàticament els nivells dels elements del llistat

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

15. Format de columnes:

CERT:

✓ Quan seleccionem un fragment de text i hi apliquem un format de dues columnes, es crea automàticament una secció que l’engloba.

✓ Un salt de pàgina i un salt de columna tenen el mateix efecte en documents d’una sola columna.

FALS:

⌧ Per defecte, quan inserim un format de dues columnes s’aplicarà a partir del punt del cursor.

⌧ Quan tenim el document en diverses columnes, per posicionar-nos a la següent columna, seleccionarem l’opció columnes.

16. Sobre el processador en línia:

TOT CERT 17. Respecte als comentaris i control de canvis:

CERT:

⌧ Quan s’insereix un comentari s’indica automàticament l’usuari que l’ha realitzat.

SELECCIÓ SIMPLE, SELECCIÓ MÚLTIPLE 18. Fonts de dades per extreure registres d’una combinació de correspondència:

✔ D’una llibreta d’adreces electròniques.

✔ D’un document de text que contingui camps de dades separats per comes i registres separats de paràgrafs.

✔ D’una consulta d’una base de dades.

✔ D’un full de càlcul. 19. Per facilitar el treball col·laboratiu, els processadors de textos ofereixen:

✔ Inserció de comentaris.

✔ Control de canvis.

✔ Referències creuades.

✔ Comparar i combinar documents. 20. En un informe mensual, hem d’inserir un gràfic de resultats que està creat per un full de càlcul

✔ Inserirem la gràfica com a objecte.

✔ Vincularem la gràfica.

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

21. Tenim factures on el contingut és idèntic entre elles, excepte alguns detalls:

✔ Un formulari

✔ Una plantilla

✔ Combinació de correspondència. 22. Per crear òptimament un document molt extens:

✔ Crearem un document mestre

✔ Crearem l’esquema del document 23. Per imprimir quatre còpies de les dues primeres pàgines:

✔ Crearem una macro amb la seqüència d’accions 24. Utilitzarem plantilles en els casos:

✔ Per crear cartes corporatives personalitzades/crear una portada de FAX amb imatge corporativa empresa

✔ Per crear una acta de reunió model

✔ Per crear una enquesta tipus que es distribuirà a diferents clients 25. Ens quins casos NO utilitzarem una plantilla:

✔ Per elaborar un informe que realitzes de forma esporàdica

✔ Per crear una nota personal

26. Podem crear una taula de continguts utilitzant estils de títols integrat. Però també podrem crear una taula o índex de continguts:

✓ A partir de nivells d’esquema

✓ A partir dels estils personalitzats

✓ A partir de les entrades marcades a l’índex

✓ 27. Per inserir una imatge del logotip a l’encapçalament de tots els documents ja creats

✓ Creant una macro.

✓ Creant una plantilla amb el logotip i incorporar-lo mitjançant l’opció aplica plantilla 28. La manera més eficaç de crear un índex alfabètic:

✔ Marcant les entrades d’índex amb l’opció cerca i reemplaça 29. Utilitzem les tabuladors per crear un llistat:

✔ volem posar un caràcter d’emplenament i l’aplicarem al tabulador següent. Per tant l’emplenament va cap a l’esquerra del tabulador.

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

30. És més eficient treballar amb un processador de textos en línia:

✔ Per elaborar un informe conjuntament amb altres col·laboradors.

✔ Per fer una revisió d’un document

✔ Per distribuir l’estratègia comercial dins d’una empresa amb clients seus.

✔ Per desar contractes per tal que els clients hi puguin tenir accés fàcilment

✔ Quan participen en l’elaboració d’un document persones de diferents entitats

✔ Quan necessitem modificar el document des de diferent ubicacions

✔ Quan elaborem un document conjuntament amb altres col·laboradors 31. Restriccions d’edició de les contrasenyes:

✔ No permetre canvis.

✔ Admetre només l’emplenament de formularis.

✔ Permetre afegir comentaris.

✔ Permetre canvis en certes zones del document 31 BIS. A la configuració general del document podem establir restriccions:

✓ Contrasenya d’obertura

✓ Contrasenya d’escriptura

✓ Obrir en mode lectura 32. Hem creat un document on hem inserit un rectangle i una imatge pre-dissenyada. Per canviar la mida dels dos objectes, ho podrem fer:

✔ Seleccionant la imatge, canviant la mida mitjançant els quadres delimitadors. Fer el mateix amb el rectangle.

✔ Seleccionant la imatge i el rectangle, agrupant-los i canviar-ne la mida mitjançant els quadres delimitadors.

✔ Seleccionant la imatge, triar l’opció format- imatge i establir les mides…Seleccionar el rectangle, triar l’opció format objecte i establir les mides. 33. Per substituir text, tenim la funció de reemplaçar. Serà eficient utilitzar una macro per substituir uns caràcters per altres:

✔ Quan haguem de reemplaçar sempre els mateixos caràcters en diversos documents i d’una manera repetitiva. 34. Quines opcions del Verificador ortogràfic podem modificar per evitar que marqui com a error paraules que són correctes:

✔ Afegir termes tècnic sigles i noms propis

✔ Afegir referències bibliogràfiques

✔ Associar un diccionari personalitat a un idioma determinat

✔ Activar l’opció detecta idioma automàticament, si tenim un tex multiidioma 35. En un document que serà distribuït bàsicament per imprimir, fem referència a una cita. Volem incloure l’autor de la cita. És adequat inserir:

✔ Una nota al peu

✔ Una nota al final

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

35 bis. Tenim un text amb un terme tècnic i volem incloure la seva explicació al final de la pàgina,ho farem:

✓ Una nota al peu 36. Dels documents utilitzats quan fas una combinació de correu, on podem fer canvis d’estil?

✔ El document model

✔ El document final 37. Dels documents utilitzats quan fas una combinació de correu, on podem fer en el contingut?

✔ La base de dades

✔ Document model (abans posava la plantilla) 38. Has de crear una carta personalitzada per lliurar-la a diferents destinataris. Quina és la forma més eficient de fer-ho? Seleccionar la resposta correcta.

✔ Fent una combinació de correu 39. Has de distribuir entre diferents usuaris un document perquè el revisin i hi aportin modificacions en apartats concrets.

✔ Activar control de canvis

✔ Restringir una contrasenya a les zones

40. Has fet un informe per a un client amb un índex amb les temàtiques diferenciades per temes i subtemes. Posteriorment afegeixes un nou tema. Quina és la manera més eficient de mostrar-lo en l’índex? Selecciona les respostes correctes

✔ Actualitzant l’índex

✔ Aplicant els estils diferents als títols i subtítols dels temes 41. Has realitzat una combinació de correu utilitzant les dades d’un full de càlcul. Vols modificar el format de certs registres numèrics. Quines opcions tens?

✔ Modificar el format del camp des del full de càlcul

✔ Modificar el format del camp al document de combinació 42. Tens un document de text on vols afegir el contingut d’un altre document. Quina és la forma òptima de fer-ho?

✔ Amb l’opció insereix fitxer

43. Has creat una macro que insereix una fletxa de bicc amb un text. Com podries executar aquest macro? Selecciona les respostes correctes.

✔ MARCAREM TOTES LES RESPOSTES

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

44. Tenim un document de 20 pàgines on hen d’inserir una taula

45. Com desaries un document de text perquè un grup de col·laboradors l’editi i puguis revisar-lo després?

✓ Activar el control de canvis i distribuir-lo per correu electrònic

46. Les notes a peu de pàgina serveixen per:

✔ Afegir aclariments sobre temes que apareixen al text i que poden ser complexes per al lector

✔ Afegir la traducció d’un terme o concepte que habitualment s’utilitza en una llengua estrangera

✔ Afegir referències a fonts externes que ampliïn o aclareixin termes o conceptes que apareixen al text

✔ Incloure comentaris que ajudin els revisors del document a comprendre al text

47. Els documents mestres permeten:

✔ Crear documents amb els mateixos estils i formats

✔ Crear documents personalitzats a partir de la combinació amb una font de dades

46.1 Que pots fer per agilitzar la teva feina i no tenir totes les barres d’eines activades?

✓ Crear una nova barra d’eines i afegir i afegir-hi els botons d’accés més difícil

✓ Configurar la barra de menú per tal que mostri els comandaments que més has d’utilitzar

46.2 On haurem de col·locar una macro si volem que s’executi quan el cursor surti d’un determinat camp?

✓ En perdre el focus 46.3 Mitjançant un hipervincle podem enllaçar:

✓ Una pàgina web d’una intranet

✓ Un correu electrònic

✓ Un document en blanc de full de càlcul

✓ Un lloc Telnet o protocol de transferència de fitxers (FTP)

✓ Un arxiu PDF

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

C1 C2 C3 C4 C5... DIBUIXOS i OMPLIR 48. Hem d’enviar una carta als clients de Barcelona, majors d’edat. El filtre dels destinataris hauria de ser.

C1: I (AND)

C2: Edat

C3: >=

C4: 18 49. També si volem enviar una carta de correu als clients de Barcelona i Sabadell:

C1: Primer camp que no s’ha d’omplir

C2: Segon camp que no s’ha d’omplir

C3: o (OR)

C4: Població

C5: Es igual a

C6: Sabadell

50. Agrupar les destinacions segons el tipus d’hipervincle:

Relatiu:

● ..\logotip.jpg

● Personal\Manual d’instruccions.pdf

● Els meus documents\Gràfic.xls

Absolut:

● http://www.gencat.cat/educació

● C:\Documents and Settings\usuari\informe.doc

● mailto:lameva@gencat.cat

Erroni:

● http:\\...

● mailto:#.

OMPLIR-DESPLEGABLE

Quan realitzem la combinació, el BLOC D’ADRECES de la PRIMERA FILA de l’arxiu de dades reemplacen els CAMPS del document principal; la informació de la següent fila crea un segon SOBRE i així successivament.

Un document MESTRE permet crear i MODIFICAR documents extensos, DIVIDINT-LOS en subdocuments més PETITS i fàcils de controlar.

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

Un formulari és un document que conté ÀREES DE CAMP que s’han d’omplir, i que està protegit per evitar canvis en EL DISSENY. Alguns formularis contenen MACROS, amb diferents funcions segons les necessitats d’ús del formulari.

Una macro és una SEQÜÈNCIA D’INSTRUCCIONS que definim de manera PERSONALITZADA perquè un programa la realitzi de manera AUTOMÀTICA I SEQÜENCIAL. Per evitar l’efecte macros INFECTADES és desitjable comprovar-ne la Font.

Una taula de continguts és un INDEX que es pot crear mitjançant els FORMATS utilitzes als ESTILS d’un document. Un cop creats CAL actualitzar-lo per mostrar els canvis que es puguin produir a L’ESTRUCTURA del document.

Pot mostrar de forma AUTOMATICA el número de pàgina de cadascun dels elements que apareixen a la taula de continguts i, fins i tot, crear-hi un ENLLAÇ DIRECTE

LES COLUMNES d’un arxiu de dades representen categories d’informació. ELS CAMPS inserits al document principal són MARCADORS DE POSICIÓ d’aquestes categories. LES FILES de l’arxiu de dades representen (EL DOCUMENT/ELS REGISTRES) ? de la combinació.

L’ índex o TÍTOL O ENCAPÇALAMENT és un element que referencia els diferents APARTATS d’un document. Es pot generar automàticament de forma molt senzilla si fem servir ESTILS de PARÀGRAFS a l’hora de definir-los.

LA TAULA O ÍNDEX DE CONTINGUTS és un element d’un document que en recull LA SEVA ESTRUCTURA. Generalment, també inclou EL NÚMERO DE PÁGINA de cadascun dels apartats. L’ÍNDEX ALFABÈTIC és UNA RELACIÓ DE TERMES ordenada que indica o en quina o en quines pàgines apareixen.

Una taula de continguts és un recull de l’estructura del document i conté els TITOLS I SUBSTITOLS que el formen. És per tant, un índex DEL DOCUMENT. Es crea aplicant ESTILS DE TÍTOL al text que volem incloure.

SIMULACRES

Clicar paràgraf verd

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

51. La segona imatge inserida en un document de text, volem que quedi sota la primera.

.

52. Has de crear una plantilla amb un formulari per omplir el full de matrícula d’un curs. Per a quins conceptes utilitzaries cada control de formulari? Connecta cada element amb el que li correspongui

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

53. Has de crear una plantilla amb un formulari per omplir el full de matrícula d’un curs. Per a quins conceptes utilitzaries cada control de formulari?

54. Quines opcions de treball col·laboratiu utilitzaràs en cada situació?

*La primera no és compara documents és control de comentaris ??

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

55. Quines opcions de treball col·laboratiu en un entorn núvol utilitzaràs en cada situació?

56. Quin disseny és el més adequat per la inserció de les imatges

*la primera és icona que es vol inserir en un paràgraf

*La segona és imatge de reduïdes dimensions que es vol posar a l’esquerra d’un paràgraf

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

57. Quin tipus de salt s’ha inserit en cada cas?

58. Propietats de l’hipervincle, associades al marc:

Blank: En una finestra nova.

Parent: Al marc que conté la finestra de l’hipervincle.

Self: Al mateix marc o finestra que l’hipervincle.

Top: A la finestra completa.

59. Hem de crear un llistat amb diverses columnes i utilitzes els tabuladors

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

60. Depenent de com hem inclòs un element de full de càlcul en un document text, tenim diverses maneres de modificar-lo:

*La primera és element dinàmic 61. Vols protegir només el tercer paràgraf d’aquest document

62. Per a què serveix el punt groc d’aquesta autoforma?

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

63. En quin dels documents utilitzats en una combinació de correspondència és més adequat realitzar canvis de format?

PASSOS / ORDENAR 64. Per crear un document mestre per facilitar la feina col·laborativa, per un manual molt extens per exemple:

1 Obrir un document nou

2 Crear un esquema

3 Redactar el contingut clau

4 Aplicar estils de títols

5 Seleccionar crea subdocuments

(desar els documents)

6 Desar el document Mestre 65. Estem creant un document que volem distribuir entre altres persones, perquè el puguin revisar i, si cal, editar, passes a seguir:

1 Crear el document

2 Activar l’opció Document mestre

3 Activar el control de canvis

4 Distribuir el document entre els membres

5 Recopilar els documents amb els comentaris

6 Acceptar o rebutjar els canvis fets per la resta d’usuaris

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

66. Estàs creant un document que vols distribuir entre altres membres del teu grup de treball, perquè el puguin revisar i si cal editar. Quin és el procés que seguiràs fins a obtenir el document final?

1 crear el document

2 activar control de canvis

3 distribuir el document entre els membres

4 recopilar els documents amb els comentaris

5 activar l’opció compara documents i obrir els documents

6 acceptar o rebutjar els canvis fets per la resta d’usuaris 67. Tenim un full de càlcul amb unes files i columnes, ho volem passar a l’editor de text, conservant el format, haurem de fer:

1 Dins el full de càlcul seleccionar i copiar el rang de cel·les a utilitzar

2 Obrir el processador de text i fer Enganxament especial

3 Opció text amb format RTF (Rich Text Format) 68. Per preparar unes cartes amb informació personalitzada que signaran digitalment. Després de seleccionar l’opció Combinació de correu:

1 Crear la carta model on apareguin els elements comuns

2 Seleccionar l’origen de dades i seleccionar els registres

3 Inserir els camps de combinació i el bloc d’adreça

4 Desar el document combinat 69. Per modificar un enllaç existent a una pàgina web, per tal que obri un missatge de correu:

1 Clica al botó secundari del ratolí i selecciona Edita l’enllaç

2 Al quadre de diàleg, clic a Correu i notícies

3 Escriure el destinatari / seleccionar el servidor de correu

4 Desa els canvis 69 bis. Per inserir un enllaç que vagi a una gràfica d’un altre document:

1. Obrir l’arxiu de destinació i inserir una marca de text

2. Del document origen seleccionar l’objecte i seleccionar l’opció insereix-enllaç

3. Selecciona el document de destinació i indica la marca de text

4. Aplica l’enllaç

5. Comprova el funcionament de l’enllaç

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

70. Per crear una macro que insereixi automàticament un logotip al peu de pàgina d’un document :

1 Seleccionar Macros- Enregistra una macro

2 Accedir a la zona del peu de la pàgina

3 Seleccionar l’opció Insereix- Imatge

4 Seleccionar el fitxer de la imatge

5 Aturar la gravació 71. Una macro que seleccioni automàticament un text situat a l’esquerra del cursor i apliqui canvis de format:

1 Seleccionar Macros- Enregistra una macro

2 Seleccionar el text amb el teclat

3 Aplicar els canvis de format mitjançant les opcions de format de text

4 Clicar a l’opció Atura l’enregistrament 72. Hem d’imprimir diversos documents i volem agrupar les dues primeres pàgines de cada document en una sola cara. Passos per fer una macro que realitzi les accions:

1 Seleccionar macros- Enregistra una macro

2 En el quadre desplegable pàgines a full, seleccionar “2 pàgines”

3 A l’opció imprimir selecciona la pàg 1 i 2

4 Aturar la gravació

(5 Executa la macro)

73. Per crear una plantilla d’ús personal, només accessible per a tu:

1 Obrir un document en blanc

2 Donar format d’estil i afegir el contingut fix

3 Fer clic a Anomena i desa

4 Seleccionar la carpeta on deses els teus documents i donar nom al document 74. Per crear una plantilla de document perquè l’utilitzin els usuaris d’una xarxa:

1 Obrir un document en blanc

2 Donar format d’estil i afegir el contingut fix

3 Desar la plantilla a la carpeta de plantilles de configuració d’usuari

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

75. Per crear una plantilla amb un formulari per fer una enquesta als clients:

1 Obrir un document en blanc

(obrir la vista disseny de formularis per a poder accedir als controls de formulari)

2 Dissenyar el formular i inserint els controls adequats a la informació que volem recollir

3 Desactivar el mode disseny

4 Desar el document com a plantilla 76. Per crear un índex per incloure un llistat amb les paraules principals i les pàgines on apareixen:

1 Marcar com a entrades d’índex les paraules que volem incloure

2 Afegir una pàgina al final del document i inserí l’índex alfabètic

3 Establir les opcions de configuració 77. Per crear un model de factura per l’empresa:

1 Obrir el document en blanc i establir el format de pàgina

2 Afegir text informatiu, control de continguts, imatges…

3 Establir les àrees Inserir els camps de combinació de correu per mostrar dades clients

4 Desar l ’arxiu en format plantilla 78. En un llistat numerat, volem modificar la separació entre números i els elements del llistat:

1 Seleccionar el text que forma el llistat

2 Clicar a l’opció pics i numeració

3 Clicar modifica

4 Modificar l’espai de separació

5 Aplicar amb l’opció d’actualitzar seleccionada. 79. En un document vols fer una llista numerada. Quins passos has de seguir perquè es creï automàticament mentre escrius?

1 Situar-te al punt on vols inserir la llista numerada

2 Comprovar la configuració de Correcció automàtica

3 Escriure el número inicial seguit d’un punt i un espai

4 Escriure el text del primer punt

5 Prémer intro i la llista es continuarà numerant de man…

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

80. Passos a seguir per canviar la contrasenya d’obertura del document.

1 Obrir el document

2 Escriure la contrasenya d’obertura

3 Seleccionar l’opció Restablir contrasenya a les opcions de seguretat

4 Escriure la nova contrasenya i repetir-la

5 Aplicar la configuració

81. Per evitar que algú no autoritzat pugui modificar parts d’un document:

1 Inserir els marcadors de posició a les zones on volem aplicar les contrasenyes

2 Anomenar i desar el document un cop finalitzada l’edició

3 A les opcions de seguretat, seleccionar l’opció contrasenya

4 Aplicar la configuració 82. Per protegir un document aplicant contrasenyes de lectura i escriptura

1 Anomenar i desar el document un cop finalitzada l’edició

2 A les opcions de seguretat, seleccionar l’opció contrasenya

3 Escriure la contrasenya i repetir-la

4 Aplicar la configuració 83. Quan obrim o desem un document amb el processador de text, s’ubica per defecte en una carpeta del disc dur. Per modificar la ubicació:

1 Fer clic a les opcions de configuració

2 Seleccionar l’opció Camins utilitzats

3 Seleccionar l’opció Els meus documents o Galeria

4 Seleccionar Edita

5 Seleccionar la ruta on volem que es desi

6 Desar els canvis

Apunts Word Avançat Editat

PAG

E \*

MER

GEF

ORM

84. Has estat treballant en la memòria anual de l’AFA de l’escola dels teus fills en un entorn de treball en núvol. Arribat un punt, el vols compartir amb la resta de la Junta perquè el puguin revisar i, si cal, editar. Quin és el procés que seguiràs fins a obtenir el document final?

1 Accedir al document de la memòria final

2 Seleccionar l’opció compartir

3 Afegir totes les persones de la junta que...

4 Escriure un missatge demanant la seva col·laboració

5 Durant el procés de revisió, atendre, respondre...

6 Un cop finalitzat el termini de revisió...

85. Volem inserir una taula d’un full de càlcul i volem que les dades s’actualitzin cada copo que es modifiqui el full de càlcul:

1 Col·locar el cursor a la posició on volem inserir la taula

3 Insereix-objecte

3 Seleccionar el full de càlcul on estan les dades, i activar l’opció Vincula

86. Has d’ampliar un manual amb noves seccions. Quins passos has de seguir per convertir el document actual en un document mestre per facilitar-ne l’elaboració i la col·laboració dels diversos...?

1 obrir el document que s’utilitzarà com a document mestre

2 visualitzar la vista esquema i aplicar estils de títols

3 seleccionar crea subdocument

4 seleccionar les seccions que esdevindran subdocuments

(desar els subdocuments)

5 desar el document Mestre

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Preguntes C8